Mayke’s administratieve dienstverlening is speciaal in het leven geroepen om kleine ondernemingen en ZZP’ers die zorg aanbieden te helpen met de administratieve taken.

 

Door de persoonlijke en directe aanpak behoud je het inzicht in je eigen administratie, is er ruimte voor overleg en houd je meer tijd over voor je praktijk en je cliënten.

Je kunt mij ook eenmalig inhuren om achterstanden weg te werken of om de administratie geheel op orde te brengen, zodat het gemakkelijker is om de administratie voortaan zelf bij te houden.

Jij bepaalt voor welke administratieve taken je ondersteuning wilt.

 

De taken worden in overleg in je praktijk uitgevoerd op de door ons samen overeengekomen tijden.

Ik zorg er voor dat je niet langer bezig bent met tijdrovende administratieve taken.

 

Ik kom niet bij je in loondienst dus geen gedoe met sociale lasten, premies, ziekteverzuim of ander ongemak.

Administratieve ondersteuning voor een vast laag uurtarief.

 

Jij, of je boekhouder, kan deze zakelijke kosten geheel aftrekken van de winst, zodat je aan het einde van het boekjaar minder belasting betaalt!

ik bied ondersteuning aan:

GZ Psychologen, fysiotherapeuten, osteopaten, psychotherapeuten en andere paramedici met een eigen onderneming in Haarlem en omgeving.

VOOR WIE

Wat kan ik voor je doen?

Mayke’s administratieve dienstverlening biedt praktische administratieve ondersteuning aan paramedici zoals GZ Psychologen, fysiotherapeuten en osteopaten.

DIENSTEN

diensten tegen een laag tarief

Mayke’s administratieve dienstverlening is een eenmanszaak met lage overheadkosten. Hierdoor kan ik mijn diensten tegen een laag tarief aanbieden.

tarieven

 

contact

wil je ook weer een zorgvrije administratie?

Neem dan contact op met Mayke Shi voor een gratis consult op locatie.

Dit kan telefonisch: 0625199514, maar je kunt ook een e-mail sturen.

 

Mayke’s administratieve dienstverlening is speciaal in het leven geroepen om kleine ondernemingen en ZZP’ers te helpen met de administratieve taken.

 

Ook eenmalig, om achterstanden weg te werken of om de administratie geheel op orde te brengen, zodat het gemakkelijker is om de administratie voortaan zelf bij te houden.